Zápis z řádného zasedání AS FaVU VUT v Brně

dne 21. 5. 2002

 

přítomni: Lukáš Berta, Štěpán Hulc, Mgr. Richard Fajnor, Mgr. Dagmar Hejduková, Matěj Kolář, doc. ak. mal. Ivan Kříž, doc. MUDr. Vladimír Novotný, CSc.,

Mgr. Blahoslav Rozbořil,  Ladislav Železný.

hosté:              Mgr. Jaroslava Bílá, PhDr. Pavel Ondračka, prof. PhDr. Jan Sedlák, CSc.

omluven:            Mgr. Rostislav Niederle, Ph.D., Pavel Ryška.

nepřítomni:            doc. ak. soch. Jan Ambrůz, ak. mal. Martin Zálešák.

 

 

Program řádného  zasedání:

 

  1. Schválení programu;
  2. Schválení zápisu ze zasedání AS FaVU dne 23. 4. 2002;
  3. Předložení a projednání „Harmonogramu na šk.r.2002/2003,“ materiál přiložen v pozvánce, předkládá PhDr. Ondračka;
  4. Předložení a projednání „Směrnice o přijímacím řízení pro r. 2003/2004,“ předkládá PhDr. Ondračka, proděkan pro vzdělávací činnost;
  5. Zpráva o hospodaření fakulty, informaci podá Mgr. Bílá, tajemnice FaVU;
  6. Stav stavebních prací v objektu Údolní 19, Rybářská 13/15, informaci podá Mgr. Bílá, tajemnice FaVU;
  7. Informace děkana FaVU o výběrových řízeních na místa akademických pracovníků – vedoucích ateliérů a akademických pracovníků Katedry teorií a doplňkových studií FaVU VUT v Brně, přednese prof. Sedlák, děkan fakulty;
  8. Informace děkana FaVU o připravovaném zasedání UR FaVU VUT v Brně, přednese prof. Sedlák, děkan fakulty;
  9. Volba následujícího termínu řádného zasedání AS FaVU;

10.        Různé.

a)      Předložení směrnice o přestupech a stážích v rámci FaVU a na jiných uměleckých školách,  předkládá PhDr. Ondračka;

b)       Dotaz na způsob kreditace zahraničních studentů, přednese senátor Mgr. Rozbořil;

c)       Způsob ustanovení studentské rady FaVU, přednese senátor p. Ladislav Železný;

d)       Informace z AS VUT v Brně, přednese senátor Lukáš Berta;

 

Ad 1.

Doplnění programu:

10.a) předložení směrnice o přestupech a stážích v rámci FaVU a na jiných uměleckých     školách,  předkládá PhDr. Ondračka

10.b)dotaz na způsob kreditace zahraničních studentů, přednese senátor Mgr. Rozbořil

10.c) způsob ustanovení studentské rady FaVU, přednese senátor p. Ladislav Železný

10.d) informace z AS VUT v Brně, přednese senátor Lukáš Berta

 

- na návrh senátora p. Železného bude bod 7. programu doplněn o stanovisko senátorů k otevřenému dopisu studentů děkanovi; stejný bod doplní i senátor doc. Novotný

 

Hlasování: pro: 6, proti: -, zdržel se: -, nepřítomen: p. Hulc. Program ve znění doplněných bodů schválen.

 

Ad 2.

Připomínka Mgr. Fajnora, bod 7. zasedání AS FaVU ze dne 23. 4. 2002, doplňující informace tajemnice Mgr. Bílé – porouchané přístroje na výstavě v Bratislavě - opravit z dataprojektor na videoprojektor.

 

Hlasování: pro: 6, proti: -, zdržel se:-, nepřítomen: p. Hulc.  Zápis schválen ve znění vznesené připomínky.

 

 

 

 

Ad 3.

AS FaVU v rozsáhlé diskusi projednalo a připomínkovalo předložený materiál „Harmonogram na šk. r. 2002/2003;“ dnem 21. 5. 2002 počíná běžet předkládací lhůta pro harmonogram a přijímá následující usnesení.

 

Usnesení:

AS FaVU projednal návrh harmonogramu na šk. r. 2002/2003 a na základě připomínek členů RSP navrhuje, aby vedení školy zvážilo konání veřejných prezentací v zimním semestru. Žádá vedení FaVU, aby se touto problematikou zaobíralo a o výsledku informovalo AS FaVU.

Hlasování: pro: 6, proti: -, zdržel se: -, nepřítomen: p. Hulc.  Usnesení schváleno.

 

Ad 4.

PhDr. Ondračka, proděkan pro vzdělávací činnost předložil AS FaVU „Směrnici o přijímacím řízení pro r. 2003/2004.“ Dnem 21. 5. 2002 začíná běžet předkládací lhůta. Směrnice je zpracována, dle informace PhDr. Ondračky, ve znění předchozích směrnic, změny nastaly v datech, poplatku (zohlednění vícekolového přijímacího řízení – 580,- Kč/hrazeno jednorázově), reflektují posuny v rámci fakulty, struktury oborů. PhDr. Ondračka pověřen děkanem fakulty o předložení změny přijímacího řízení (vícekolové přijímací řízení zjednodušit na méněkolové). Po zvážení všech skutečností, např. množící se žaloby ze stran studentů jiných vysokých škol, kteří neuspěli u přijímacího řízení, navrhuje PhDr. Ondračka ponechat stávající osvědčený způsob přijímacího řízení.

 

Ad 10.a)

„Směrnici o přestupech a stážích v rámci FaVU a na jiných uměleckých školách“ předložil  PhDr. Ondračka, proděkan pro vzdělávací činnost. Dnem 21. 5. 2002 začíná běžet předkládací lhůta.

 

Ad 5.

Informaci i hospodaření FaVU podala Mgr. Bílá, tajemnice FaVU.

-          výše poplatku za výběrové řízení stanovena rozhodnutím rektora a AS VUT. Systém vybírání (jednorázově při podání přihlášky ke studiu) přijat na základě zkušeností z FA – zjednodušení evidence, jediný příjem fakulty mimo obdržené dotace

-          čerpání finančních prostředků. Celková dotace ve výši 15 615tis. Kč, k datu 21. 5. 2002 vyčerpána částka 5 435tis. Kč. V období 07,08/2002 očekáváme pokles nákladů (např. energie, OON) – v těchto měsících bude dodržen režim uplatňovaný již v minulých třech letech.

-          evidence čerpání finančních prostředků za jednotlivé měsíce zpracováváno na jednotlivé ateliéry. Byly zaslány vedoucím jednotlivých ateliérů – bez odezvy. Nyní bude čerpání prostředků zpracováno a ponecháno u tajemnice FaVU, na vyžádání budou vydány.

-          stavební rozpočet úprav budovy Údolní překročen – schváleno rektorátem. V současné době proběhl poslední kontrolní den. Byly zjištěny nedostatky, které rektorát odmítá pokrýt ze svých finančních prostředků. Jejich odstranění ponechává na rozhodnutí a finančním krytí FaVU. jedná se o investice v rozsahu cca 1 mil. Kč. Bezprostřední nutnost provedení úprav ve výši 250 tis. Kč (přebroušení a trojnásobný nátěr podlahové krytiny v aule – cca 35-6 tis. Kč, výhledově pokrýt parketami; opravy a doplnění odhlučnění zvukového studia – cca 30 tis. Kč; otvor pro kabely ve zvukovém studiu; odkrytý rozvaděč v jednom z opravovaných ateliérů – cca 3 tis. Kč; náhradní podlaha – dřevotříska + lepení linosolu v knihovně – cca 30 tis. Kč; vstupní hala – linoleum; zatéká střecha) – tyto prostředky, prostředky na koupi dvou kusů PC (výměna za nefunkční PC – snížení ceny pod 40 tis. za 1 kus) a prostředky na zakoupení vybavení nových prostor budovy Údolní, FaVU nemůže ze svého rozpočtu uvolnit. Mgr. Bílá, tajemnice FaVU předběžně projednala s Kolejemi a menzami  výměnu investičních prostředků ve výši 250 tis. Kč za prostředky neinvestiční. Předběžný příslib schválení kvestorem VUT. Konečné rozhodnutí záleží na AS FaVU.

 

Po rozsáhlé diskusi senátorů s tajemnicí FaVU Mgr. Bílou, týkající se druhu a způsobu stavebních úprav, jejich časového uspořádání apod. senát hlasoval o usnesení.

 

Na zasedání AS FaVU se dostavil senátor p. Štěpán Hulc.

 

Usnesení:

AS FaVU na základě požadavku vedení školy o povolení převodu investičních finančních prostředků na neinvestiční finanční prostředky ve výši 250 tis. Kč bude hlasovat o zamítnutí nebo schválení převodu.

Hlasování: pro: 2, proti: -, zdržel se: 5. Usnesení neschváleno.

 

Vzhledem k nejasné formulaci usnesení a další rozsáhlé diskusi senátorů s tajemnicí FaVU o možnostech přesunutí předpokládaných finančních prostředků do následujících let či jejich snížení, bylo přikročeno k novému znění usnesení:

Na základě požadavku vedení školy AS FaVU schvaluje převod investičních finančních prostředků ve výši 250 tis. Kč na neinvestiční finanční prostředky.

Hlasování: pro: 4, proti: -, zdržel se: 3. Usnesení schváleno.

 

Ad 6.

Informaci o stavu stavebních prací v objektu Údolní 19 přednesla Mgr. Bílá, tajemnice FaVU (souvisí s bodem č. 5 stávajícího zasedání).

-    převzetí stavby ve čtvrtek 30. května 2002

-    předpokládá se využití opravených prostor na prezentaci děl studentů. Mgr. Veškronová navrhuje jmenované využití již v červnu 2002 – tajemnicí Mgr. Bílou bude ověřena možnost využití prostor před kolaudací

-    z důvodu provádění kabeláže v budově Údolní a oprav střechy v budově Rybářská v měsících 07,08/2002 bude v těchto měsících uzavřena celá budova. Na fakultě bude vyvěšena výzva, směřovaná ke studentům,  k včasnému podání a zdůvodnění (např. klauzurní práce) žádosti o pobyt na fakultě v době prázdnin. Žádosti budou posuzovány a schvalovány za účasti vedoucího příslušného ateliéru.

-    výpověď firmě Alfacom zajišťující topení objektu Rybářská, nahrazení firmou Synerga – návrhy na úsporná opatření -  v 07,08/2002 – uzavření teplé vody v obou objektech (náklady za měsíc 30 tis. Kč/měsíc/voda/Rybářská; 04/2002/topení/Rybářská-omezený provoz na 30-40%/30 tis. Kč), snížení sazby za plyn atd. Snaha o mezování nákladů.

 

 

Na návrh senátora doc. Novotného AS FaVU hlasoval o vyhlášení přestávky v jednání v délce 10 minut. Hlasování: pro: 3, proti: 2, zdržel se: 1. Přestávka schválena.

 

Ad 7.

Informaci o výběrových řízeních na místa akademických pracovníků – vedoucích ateliérů a akademických pracovníků Katedry teorií a doplňkových studií FaVU VUT v Brně podal prof. Sedlák, děkan FaVU.

-    výběrové řízení na místa akademických pracovníků – vedoucích ateliérů a vedoucího kabinetu kresby (dále jen A) proběhlo ve dnech 16. – 18. 4. 2002, vyhlášení výsledků dne 25. 4. 2002

-    výběrové řízení na místa akademických pracovníků Katedry teorií a doplňkových studií (dále jen B) proběhlo dne 24. 4. 2002, vyhlášení výsledků dne 29. 4. 2002

-    důvod: vedoucí ateliérů, vedoucí kabinetu kresby neměli řádné jmenovací dekrety, původní dekrety mají prošlou platnost ze značným časovým zpožděním – r. 1997 – r. 2000, přesuny, např. ateliér Video-multimédia, ateliér Intermédia

-    výběrová řízení uskutečněna dle platných zákonů a předpisů VUT v Brně

-    komise: dle předpisu VUT „Řád výběrového řízení pro obsazování míst akademických pracovníků VUT v Brně“; komise má být 5-ti členná, maximálně 7-mi členná. Členové komise „A“: děkan, proděkan pro vzdělávací činnost PhDr. Ondračka, prorektor pro vzdělávací činnost doc. Dub, zástupce AS FaVU – předseda AS FaVU dr. Niederle, kurátor NG Praha dr. Valoch, ředitel DUmB doc. Horáček, pozváni prof. Nešleha – UMPRUM a prof. Ovčáček (Ostravská univerzita) – odřekli ve chvíli, kdy jim již byly doručeny materiály k výběrovým řízením společně s časovým harmonogramem, výzvu poté vyslyšel prof. Tóth z VŠVU. Zápisu se ujal a skrutátorem se stal JUDr. Šauer, vedoucí zaměstnaneckého odboru.

-    výběrové řízení „A“ vypsáno na akreditované bory s počtem míst vedoucích ateliérů

 

 

-    po zveřejnění výsledků výběrového řízení nastala situace, která se odehrává dodnes, děkan obdržel řadu různých stanovisek, ústních i písemných. Vyjadřují se pedagogové dotčení výběrovým řízením, pedagogové, kteří ve výběrovém řízení uspěli, studenti, členové UR FaVU. Reakce mají dvě krajní podoby – od výhrůžek po oficiální stanovisko studentů, členů akademické obce, formulované p. Hulcem. Podpisové archy druhé akce podepsalo 112 studentů, kteří nejsou konformní s výsledkem výběrového řízení.

-    o obsazení míst vedoucích ateliérů a vedoucího kabinetu kresby rozhodlo tajné hlasování dle řádu VUT v Brně (pouze pokud se komise dohodne jinak, je hlasování veřejné – toto komise nevyžadovala). Bylo stanoveno pořadí jednotlivých uchazečů. Děkan měl týdenní lhůtu na definitivní rozhodnutí o výsledku výběrového řízení; s ohledem na protikladná doporučení potvrdil děkan rozhodnutí komise pro výběrové řízení.

-    komise - výběrové řízení „B“ ve složení: děkan, kurátor NG Praha dr. Valoch, zástupce AS FaVU – Mgr. Hejduková, proděkan pro vědu Filozofické fakulty MU,  Semináře dějin umění prof. Kroupa, člen kolegia děkana pověřený agendou tvůrčí činnosti doc. Kocman, vedoucí zaměstnaneckého odboru VUT v Brně JUDr. Šauer.

-    ozývají se domněnky o prohlášení děkana o formálnosti výběrového řízení „B“, pravdou je skutečnost, že nikdo z uchazečů nebyl natolik silný, aby vystřídal stávající odborníky FaVU. Teoretikům z FaVU doporučeno zlepšení publikační činnosti, nutnost publikování v zahraničí, získání vědecké hodnosti a habilitace. Současně byla konstatována skutečnost, že mimo FaVU vyrůstá mladší generace teoretiků, která je připravena vystřídat stávající zavedený tým teoretických pedagogů FaVU.

-    při výběrovém řízení bylo zvažováno i řešení v nejbližší době

-    podle Aktualizace DZ VUT v Brně 2003 přestává platit numerus clausus v přijímání studentů. FaVU vyvstává možnost navýšit počet studentů, reálně cca o 10, znamenající navýšení dotace v roce 2003 přibližně o 750 tis. Kč.

-    v souvislosti s tím děkan přednesl návrh organizačních změn (rozšíření) FaVU, ve kterém zazněly především následující skutečnosti: zvýšení počtu studentů má FaVU možnost provést neodkladně vyzváním těch studentů, kteří při přijímacím řízení neuspěli z limitních důvodů a při přijímacím řízení do magisterského stupně studia (září 2002). Na doporučení komise pro výběrové řízení se nabízí možnost zřízení dalšího malířského ateliéru, který by kompenzoval velký zájem o studium tohoto oboru i velkou nabídku kvalitních pedagogů. Realizace tohoto záměru ještě před začátkem akademického roku 2002/2003 se však neobejde bez mimořádné dotace VUT. Vedení školy uvažuje o dotaci ve výši 350 tis. Kč s podmínkou, že záměr bude schválen Akademickými senáty FaVU a VUT.

-    vox populi – hlas lidu – mírná nadpoloviční většina studentů nesouhlasí s výsledky výběrového řízení, nesouhlasí se spoluprací s doc. Veselým a doc.Kvíčalou. Došlo k odeslání nevybíravého dopisu doc. Veselému, v němž není respektováno jeho rozhodnutí a právo přihlásit se do výběrového řízení. Totožné tlaky jsou zřejmě vyvíjeny i na doc. Kvíčalu. Objevují se názory, že je možné výběrové řízení anulovat. Anulování výběrového řízení musí mít právní důvod, který neexistuje. V případě zrušení výběrového řízení by se mohla nesouhlasně ozvat druhá strana.

-    dne 29. 5. 2002 bude svolána a informována akademická obec

-    v případě snahy o zřízení a fungování ateliéru Malířství III od 23. 9. 2002 v těsné návaznosti na výběrové řízení, vypadá jeho zřízení jako vyvzdorovaná záležitost. Otázkou zůstává další postup – pedagogické místo obsadit třetím v pořadí nebo novým výběrovým řízením, což děkan vidí jako vhodnější možnost. Ozývají se hlasy, i z rektorátu, o souvztažnosti výsledků výběrového řízení a zřizování nového ateliéru.

-    děkan se závěrem omluvil, že do celé záležitosti byl vtažen AS FaVU, který nemá povinnost rozhodovat o výběrových řízeních, uvedl, že se nechce za AS FaVU schovávat a zdůraznil, že zodpovědnost za rozhodnutí o výsledcích výběrových řízení nese sám.

 

V následující diskusi zazněl návrh doc. Novotného, senátora AS FaVU i AS VUT v Brně na zřízení pracovní skupiny, která by se podílela na aktualizaci DZ FaVU, ve které by bylo zahrnuto i zřízení nového ateliéru. Změny schvaluje AS VUT v Brně. Dle senátorů p. Železného a p. Koláře nebylo výběrové řízení vedeno řádně, nebyl poskytnut dostatek informací o průběhu výběrového řízení, rádi by obdrželi k posouzení dokumenty s výběrovým řízením spjaté. Prof. Sedlákem, děkanem  fakulty bylo vysvětleno, že dle platného „Řádu…“ nejsou dokumenty z výběrových řízení poskytovány, tato skutečnost byla konzultována i s JUDr. Šauerem, vedoucím zaměstnaneckého odboru. Materiály uchazečů o výběrové řízení nelze poskytovat z důvodu zákona o ochraně osobních dat. Tuto informaci potvrdil  senátorům i senátor doc. Novotný, který měl na dané téma schůzku s prorektorem doc. Dubem. Senátor p. Hulc upozornil přítomné na skutečnost, že člen výběrové komise dr. Valoch byl pozitivně lustrovaný. Děkan upozornil senátory a přítomné hosty zasedání AS FaVU na skutečnost, že dle platného „Řádu…“ komise podává děkanovi doporučení, děkan rozhoduje a to i naprosto odlišně od vznesených doporučení komise. V případě, že by děkan rozhodl jinak než komise pro výběrové řízení, bylo by paradoxní zveřejňovat zápisy z jednání komise,  jejíž závěry by byly odlišné od výsledku výběrového řízení. Senátor p. Hulc uvedl, že právo veta děkana je nenapadnutelné a  upozornil na názor početné skupiny, která říká, že volila senát, senát volil děkana a děkan nyní volil v rozporu s jejich názorem. Další diskuse se odvíjela na téma zřizování nového ateliéru, jeho fungování, umístění, zamítnutí jeho eventuelního zřízení; eventuelních přestupů v rámci ateliérů; přijetí zvýšeného počtu studentů.

     Na dotaz hosta zasedání AS FaVU sl. Kočišové uvedl prof. Sedlák, že ateliér Tělový design ve své činnosti pokračuje, doc. Preková nebude do funkce vedoucí ateliéru jmenována,  bude pouze pověřena řízením ateliéru. Na doporučení komise pro výběrové řízení bude  do dvou let ustanovena komise, která posoudí činnost a výsledky ateliéru.

     Personální posílení kabinetu Večerní kresba, dotaz doc. Kříže, souvisí dle informace prof. Sedláka s  finančními možnostmi FaVU v příštím roce.

__________________________________________________________________________________________

Mgr. Rozbořilem byly senátorům předány k prostudování studijní plány FaVU pro šk. r. 2002/2003 – zohledňují omezení kurzů z finančních důvodů.

 

Ad 8.

Informaci o připravovaném zasedání UR FaVU VUT v Brně dne 30. 5. 2002 ve 14.00 hod. přednesl prof. Sedlák, děkan fakulty.

- na dotaz senátora Mgr. Fajnora uvedl děkan, že výsledek výběrového řízení neovlivnil názvy jednotlivých ateliérů, tzn. součástí FaVU VUT v Brně je ateliér Performance (oficiální název ateliéru), ateliér Multimédia, performance ve struktuře FaVU VUT v Brně není

-    UR FaVU VUT v Brně budou předloženy studijní plány, které jsou postaveny na částečné redukci jednotlivých kurzů. Nejvhodnější formou externích kurzů se jeví jeden kurz vedený brněnským externistou a jeden kurz vedený externistou mimobrněnských na každý jednotlivý ateliér. Redukce kurzů není jediným opatřením vztahujícím se k šetření finančních prostředků na FaVU – pronájmy prostor v loňském roce, šetření energií, nevyplacení 13. platu.

 

Na základě podnětu senátora doc. Novotného přijal AS FaVU následující usnesení:

AS FaVU se usnáší na svém řádném zasedání do konce šk. r. 2002/2003 aktualizovat DZ FaVU VUT v Brně na r. 2003.

Hlasování: pro: 6, proti: -, zdržel se: -, nepřítomen: p. Hulc. Usnesení schváleno.

 

- děkan k přijatému usnesení AS FaVU uvedl, že má aktualizaci DZ FaVU pro r. 2003 připravenu, je nutné ji konzultovat s proděkany a pracovní skupinou, navrhuje předložení aktualizace DZ FaVU do konce června 2002

-    ke studijním plánům děkan dále uvedl, že studijní plány schvaluje UR FaVU a projednává AS FaVU VUT v Brně

-    na dotazy senátorů a hostů k výuce fotografie uvedl prof. Sedlák, že základy fotografie vyučuje v rámci kabinetu Fotografie Mgr. Armutidisová, na základě grantu byl k výuce na příští školní rok na FaVU pozván kanadský fotograf D. Miller. Studenti si musí uvědomit, že FaVU nemá akreditovanou výuku fotografie a ani zřízen ateliér Fotografie.

-    další diskuse se týkala eventuelní žádosti členům UR FaVU o předložení lustračních materiálů, vyhlášení studentského hodnocení výuky .

 

Ad 10.b)

Způsob kreditace zahraničních studentů, dotaz vznesl na základě požadavku PhDr. Šimíčkové senátor Mgr. Rozbořil.

- množí se dotazy zahraničních škol, se kterými spolupracujeme v rámci smluv Erasmus, Ceepus na způsob kreditace zahraničních studentů – není řešeno ve Studijním a zkušebním řádu FaVU VUT v Brně.

 

Ze zasedání AS FaVU odešel doc. ak. mal. Kříž.

 

Problematika bude ošetřena legislativní komisí AS FaVU.

 

 

Ad 10.c)

Senátor p. Železný předal AS FaVU informaci o výzvě studentské rady ke studentské komoře jako o jejích poradní orgán. Zasedání AS FaVU přítomni členové studentské komory sl. Kočišová, pp. Chloupek, Puchar a Skalický. Studentská rada vypracovala své stanovy, jednací a volební řád, ve které je ošetřeno její fungování a poslání.

 

AS FaVU oficiálně převzal ustavující dokumenty rady studentů FaVU (stanovy, jednací a volební řád), legislativní komise FaVU ve spolupráci se studentskou komorou AS FaVU k převzatým materiálům podá vyjádření na příštím zasedání AS FaVU.

 

Usnesení:

AS FaVU vzal na vědomí a uvítal vznikání studentské rady FaVU VUT v Brně.

Hlasování: 6, proti: -, zdržel se: -. Usnesení schváleno.

 

Ad 10.d)

Informaci z jednání AS VUT v Brně předal senátor p. Berta s doplněním senátorem doc. Novotným.

-    jednání o návrhu o změně způsobu volebního řádu AS VUT – volby nikoli jednorázová, volba by probíhala kontinuálně, výměna senátorů prostřednictvím několika voleb. Obdobný návrh na sjednocení volebních řádů jednotlivých fakult, kdy je koncepce odlišná od koncepce na FaVU – studenti volí pouze zastoupení studentské komory AS, pedagogové pouze zastoupení v pedagogické komoře AS. Dle doplňující informace doc. Novotného a Mgr. Fajnora nelze zmiňovaný způsob aplikovat na FaVU – zde jeden volební okrsek pro obě komory AS, důvodem je nízký počet studentů i pedagogů FaVU. K přípravě jednotné šablony volebního řádu budou dle informace p. Berty přizváni předsedové AS jednotlivých fakult.

 

Ad 9.

Termín zasedání: pátek 7. 6. 2002, 9.00 hod., učebna č. 405, Rybářská 13/15. Předběžný termín dalšího zasedání 21. 6. 2002.

Hlasování: pro: 5, proti:-, zdržel se : 1, nepřítomen: p. Hulc. Termín zasedání schválen.

 

 

 

 

 

Zapsala: Jana di Lenardo

Verifikoval: Mgr. Richard Fajnor

                   bod. č. 7 a č. 8 prof. PhDr. Jan Sedlák, CSc.