Detail předmětu
Oborový ateliér II - Intermédia - zimní
FaVU-B2IN-ZAk. rok: 2016/2017
Studenti rozvíjejí zkušenosti z praktických předmětů a propojují je se znalostmi z teorií technologie. Podle potřeby dostávají studijní úkoly, které realizují s přihlédnutím k individuálním dispozicím.
Jazyk výuky
čeština
Počet kreditů
15
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Individuální přístup k technologiím studovaného oboru.
Prerekvizity
Základní vědomosti ze studovaného oboru.
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Metody vyučování závisejí na způsobu výuky a jsou popsány článkem 7 Studijního a zkušebního řádu VUT..
Způsob a kritéria hodnocení
Ateliérová zkouška.
Osnovy výuky
Zabývá se v zásadě tímtéž, rozšiřuje si představu o práci ve videu.
Rovněž studuje možnosti performance.
Důležitá je vlastní analýza práce, neustálé vymezování se, hledání osobních přístupů.
1) Práce s textem.
2) Zkoumání konceptuálních metodik.
Rovněž studuje možnosti performance.
Důležitá je vlastní analýza práce, neustálé vymezování se, hledání osobních přístupů.
1) Práce s textem.
2) Zkoumání konceptuálních metodik.
Učební cíle
Zpracovávat základní cvičení ze studovaného oboru.
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Účast ve výuce je povinná.
Základní literatura
BEY, H. Dočasná autonomní zóna. Praha: Tranzit, 2004
MARTIN, Agnes. Nezkalená mysl. Praha: Arbor vitae, 2000
MARTIN, Agnes. Nezkalená mysl. Praha: Arbor vitae, 2000
Doporučená literatura
BALADRÁN, Z., HAVRÁNEK, V. (ed). Atlas Transformace. Praha: Tranzit, 2009
BOURRIAUD, N. Postprodukce. Praha: Tranzit, 2004
BOURRIAUD, N. Postprodukce. Praha: Tranzit, 2004
Zařazení předmětu ve studijních plánech
- Program bakalářský
obor AIN , 2 ročník, zimní semestr, povinný
Typ (způsob) výuky
Přednáška
39 hod., nepovinná
Vyučující / Lektor
Osnova
Přednášku vede vedoucí ateliéru podle potřeb aktuální výuky.
Seminář
156 hod., povinná
Vyučující / Lektor
Osnova
Výuka probíhá podle pokynů vedoucího ateliéru a v souladu s individuálními tvůrčími kvalitami studentů.