Detail předmětu
Oborový ateliér IV - Herní média - letní
FaVU-B4MU-LAk. rok: 2019/2020
Předmět prezentuje studentům problematiku komplexní produkce a dokončení uměleckého díla, či dlouhodobého projektu. V kontextu ateliéru se jedná především o finální publikování díla přednostně v digitálním a následně nebo paralelně ve fyzickém prostoru. Výhody a nevýhody publikování a obecného zpřístupnění díla v současném prostředí internetu, jaké poskytuje nástroje na akademické, studentské, nezávislé či profesionální úrovni. Zde otevíráme otázku financování projektů, grantové nebo komunitní zdroje? Komunitní financování (crowdfounding) v České republice a následné srovnání distribucí. Současná internetová distribuce digitálních her, platformy, vydavatelé, média, sociální sítě, komunitní prostředí, jedinec.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Způsob a kritéria hodnocení
Osnovy výuky
Prezentace a distribuce
Grantové a komunitní financování
Distribuce digitálních her, networking
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Prerekvizity a korekvizity
- povinná prerekvizita
Oborový ateliér IV - Multimédia - zimní
Základní literatura
Zařazení předmětu ve studijních plánech
Typ (způsob) výuky
Seminář
Vyučující / Lektor
Osnova