Detail předmětu
Oborový ateliér II - Herní média - letní
FaVU-B2MU-LAk. rok: 2021/2022
Předmět seznamuje studentky a studenty s předáváním stavových a jiných informací pomocí grafických nebo fyzických rozhraní. Klíčovým tématem je zde vztah průhledového displeje (Head up display – HUD), grafického uživatelského rozhraní (Graphical User Interface – GUI), uživatelského rozhraní ve smyslu hardwaru (User Interface – UI) a výsledné uživatelské zkušenosti (User Experience – UX). Paralelní témata se soustředí na fenomén „vedení hráčů“, navigace a obecné orientace ve virtuálním nebo fyzickém (v případě deskových, karetních nebo prostorových her) prostoru.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Způsob a kritéria hodnocení
Osnovy výuky
HUD, GUI, UI, UX
Navigace
Vedení hráče
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Prerekvizity a korekvizity
- povinná prerekvizita
Oborový ateliér II - Multimédia - zimní
Základní literatura
https://www.gameuidatabase.com/ (EN)
Na rozkaz krále, Ljuba Štíplová, 1989 (CS)
Ve službách krále Reginalda, Michael Bronec, 1993 (CS)
Zařazení předmětu ve studijních plánech
Typ (způsob) výuky
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova
Seminář
Vyučující / Lektor
Osnova