Detail předmětu
Oborový ateliér IV - Herní média - zimní
FaVU-B4MU-ZAk. rok: 2021/2022
Předmět umožňuje studentkám a studentům vhled do vztahu digitálních her, animace a filmu. Digitální hry jsou zde skloňovány mimo jiné jako interaktivní animace. Dále jsou analyzovány současné fenomény typu Speedrun, Let's play a jiné formáty komentovaného hraní v podobě streamu nebo záznamu. Samostatný exkurz je věnován E-sportu a dalším formám přenosu pohyblivého obrazu do současného společenského života a kultury. Na individuální úrovni se studenti a studentky věnují přípravě a realizaci bakalářské práce.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Způsob a kritéria hodnocení
Osnovy výuky
Machinima
Speedrun
Let’s play
Podcast, Stream
E-sport
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Základní literatura
Jessper Jull, The Art of Failure: An Essay on the Pain of Playing Video Games (EN)
Zařazení předmětu ve studijních plánech
Typ (způsob) výuky
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova
Seminář
Vyučující / Lektor
Osnova