Detail předmětu
Research Paper Seminar 2
FaVU-4RPS-2Ak. rok: 2024/2025
Kurz sestává ze dvou částí: workshopů a konzultací s vedoucím teoretické části diplomové práce. Pravidelné workshopy studentům*kám poskytují podporu při psaní formou skupinové zpětné vazby a diskuze o překážkách, se kterými se při psaní potýkají. Individuální konzultace s vedoucí*m teoretické části diplomové práce se zaměřují na specifické otázky týkající se jednotlivých výzkumných projektů a probíhají podle individuálních potřeb studentů a s ohledem na rozpracovanost jejich práce.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Vstupní znalosti
Pravidla hodnocení a ukončení předmětu
Diplomové semináře probíhajíají v prostorách FaVU VUT v termínech určených rozvrhem. Konzultace se řídí individuální domluvou s pedagogem. Vyžadováno je dodržení rozvrhu individuálních konzultací s vedoucím práce a více než 70% účast na diplomových seminářích.
Učební cíle
Studenti*ky dokážou provést výzkum na téma vztahující se k jejich vlastní kreativní praxi a napsat na toto téma výzkumnou studii splňující požadavek na odbornou závažnost a předepsané formální náležitosti.
Prerekvizity a korekvizity
- povinná prerekvizita
Research Paper Seminar 1
Doporučená literatura
Schimel, Joshua. 2012. Writing Science. Oxford: Oxford University Press. (EN)
Strunk, William I. 1999. The Elements of Style. 4th ed. Upper Saddle River: Pearson. (EN)
Swales, John M., and Christine B. Feak. 2009. Abstracts and the Writing of Abstracts: Vol. 1 of the revised and expanded edition of English in Today`s Research World. Michigan: University of Michigan Press. (EN)
Turabian, Kate L. 2007. A Manual for Writers of Research Papers, Theses, and Dissertations: Chicago Style for Students and Researchers. 7th ed. Chicago: University of Chicago Press. (EN)
Zařazení předmětu ve studijních plánech
- Program FAAD magisterský navazující 2 ročník, letní semestr, povinný
Typ (způsob) výuky
Konzultace
Vyučující / Lektor
Osnova
2. Konzultace s vedoucí*m teoretické části diplomové práce rozložené v čase s ohledem na individuální potřeby studujících a stav rozpracovanosti textů.