Detail předmětu
Oborový ateliér I - Herní média - letní
FaVU-B1MU-LAk. rok: 2020/2021
Předmět vede studenty k rozvíjení vlastního vizuálního jazyka, skrze zvolené médium a tvůrčí záměr. Na základě dosavadních zkušeností studentů je kladen důraz na posílení jejich schopnosti pracovat vizuálně. Experimentování a hledání herních mechanik směrem od vizuálního řešení. Pasivní či aktivní „concept art“. Studenti stylizují a zpracovávají fyzické či jiné obrazové zdroje, za účelem následné digitalizace, vytvářejí předpoklady pro tvorbu uvnitř virtuality. Na teoretické úrovni se průběžně učí identifikaci a terminologii stávajících vizuálních stylů, běžně aplikovaných napříč nezávislou a mainstreamovou herní scénou. Stejnou měrou jsou seznamováni se současnou ilustrací převážně v České republice.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Způsob a kritéria hodnocení
Osnovy výuky
Analýza a identifikace herních mechanik
Struktura digitální hry
Autorství v týmovém projektu
Nastavení dlouhodobého projektu
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Prerekvizity a korekvizity
- povinná prerekvizita
Oborový ateliér I - Multimédia - zimní
Základní literatura
Jak rozumět médiím, Marshall McLuhan (CS)
The New Media Reader, Noah Wardrip-Fruin, Nick Montfort (Eds.) (EN)
Zařazení předmětu ve studijních plánech
Typ (způsob) výuky
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova
Seminář
Vyučující / Lektor
Osnova