Detail předmětu
Oborový ateliér II - Herní média - letní
FaVU-B2MU-LAk. rok: 2020/2021
Předmět seznamuje studenty s formou game-booku. Otevírá tak tvorbu komplexní textové struktury, zapouzdřené do formy game-booku, digitálním nebo fyzickým výstupem. Obsah a finální způsob zpracování je individuální. V kontextu vizuálního řešení odráží schopnost studentů adaptovat se na výstup, který komunikuje především v rovině grafické a typografické. Během vývoje game-booku se studenti seznamují s různými typy písem, jejich praktickými výhodami, nedostatky a riziky. V rámci technologického zázemí se učí digitálně zpracovat „mind-mapy“ (myšlenkové mapy) a skrze interaktivní uzlové body navrhovat lineární i nelineární herní strukturu.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Způsob a kritéria hodnocení
Osnovy výuky
Fyzický a digitálný game-book
Lokalizace
Digitální myšlenkové mapy
Písma
UIX
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Prerekvizity a korekvizity
- povinná prerekvizita
Oborový ateliér II - Multimédia - zimní
Základní literatura
Na rozkaz krále, Ljuba Štíplová, 1989 (CS)
Ve službách krále Reginalda, Michael Bronec, 1993 (CS)
Zařazení předmětu ve studijních plánech
Typ (způsob) výuky
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova
Seminář
Vyučující / Lektor
Osnova