Detail předmětu
Oborový ateliér I - Herní média - zimní
FaVU-B1MU-ZAk. rok: 2021/2022
Předmět seznamuje studentky a studenty s aktuálním postavením tématu hry ve společnosti a kultuře. Role digitálních a jiných her je zde stavěna do pozice multimediálního sdělovacího prostředku, který ovlivňuje komunikaci napříč audiovizuální kulturou. V kontextu herního průmyslu dochází k analýze používaných softwarových, distribučních a komunikačních kanálů, včetně marketingu. Vstupní exkurz zároveň zahrnuje identifikaci základních designových prvků (například herní mechanika, dynamika, struktura) a osvojení profesní terminologie. Prioritou předmětu je motivace studentů k práci se sofistikovanými softwary a posílení řemeslných dovedností.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
Prerekvizity
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Způsob a kritéria hodnocení
Osnovy výuky
Základní osvojení softwarových nástrojů
Typologie her
Kamerové žánry
MDA model
Učební cíle
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Základní literatura
http://tale-of-tales.com/tales/RAM.html (EN)
Jason Schreier-Blood, Sweat, and Pixels The Triumphant, Turbulent Stories Behind How Video Games Are Made-Harper Paperbacks, 2017 (EN)
The Language of New Media", Lev Manovich
www.videoherniobcasnik.cz (CS)
Zařazení předmětu ve studijních plánech
Typ (způsob) výuky
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova
Seminář
Vyučující / Lektor
Osnova